Párování produktů

Pokud vlastníte eshop v placeném režimu a narážíte na nedostatek vlastních sil nebo se opakovaně nedaří zajistit spárovanost, mám pro vás řešení.

Co to je párování produktů?

Jednoduše řečeno rutinní a opakovaná činnost, kterou je nutné zajistit při zavádění sortimentu. Kdo by na to ale měl čas? Je několik cest, jak situaci řešit, ale ne všechny jsou tím, co zrovna potřebujete: 
 
  • brigádníci nejsou spolehliví 
  • čekat na automatické  napárování než produkty zařadí zbožový portál může trvat celé věky
  • bez ručního zásahu se párování  nemusí podařit vůbec
  • zařazení nemusí být přesné

Nespárované produkty se sice zobrazují, ale těžko je dostanete na přední pozice, které jsou ty nejkonverznější.

 

Vymyslíme, aby to šlo

Abych dokázal pomoci, budu potřebovat zjistit, jaké možnosti vaše eshopové řešení nabízí a jaké informace máte k produktům dostupné. Až na vyjímky je každý produkt nějak zatříditelný. Je ale zapotřebí individuálnější přístup a práce s podporou zbožového portálu i eshopu, kterou od brigádníka nečekejte. Pokud vás párování produktů trápí a nevíte si s ním rady, nebo jen nemáte čas, ozvěte se a určitě najdeme řešení.
 
 
 

Kolik stojí párování produktů?

Cenu stanovíme individuálně. Nebudete platit čas, který práci věnujeme. Dle množství produktů a dostupných informací společně stanovíme cenu. Předem tedy budete vědět, kolik zaplatíte i co obdržíte jako výsledný produkt.
 

Napište mi, společně to zvládneme