Marketingové služby
Jejda, asi jste čekali strukturovaný seznam nabízených činností. Takto ale nefunguji. Při své práci se snažím zaměřovat na oblasti, které pomáhají rozvíjet mé klienty. Nevařím tedy za zavřenými dveřmi, ale klienty se snažím edukovat v oblastech, na kterých spolupracujeme.
Jak tedy pracuji?
1. Základem je schůzka
Prvně se s vámi rád sejdu a poslechnu si záměr, s kterým se chystáte vyrazit do světa internetové komunity. Schůzka je užitečná pro obě strany. Poznáme se a mnozí si poprvé uvědomí možná úskalí projektu.
2. Určíme priority
S tím jak poznáme váš záměr, lépe určíme jaké služby potřebujete hned, jaké později a samozřejmě i ty, které nikdy. Divili by jste se kolik služeb vám obchodníci vnutí jen za vidinou provize a nulového efektu pro vaše podnikání.
3. Definujeme cílovou skupinu
Pryč jsou doby, kdy stačilo jen založit obchod a prodávat nebo napsat obsah na web a čekat na návštěvníky. Pomohu vám stanovit na koho se zaměřit a jak naplnit jeho potřeby.
4. Co neměříme, to neřídíme
Počítejte s tím, že bez stanovených ukazatelů výkonu těžko dosáhneme stanoveného cíle. Společně si určíme, co budeme měřit a vybereme jak budeme měřit. Nemějte strach, mnohé nástroje jsou zdarma a základní ovládání zvládnete i vy. Prezentovaná data si tak snadno sami ověříte.
5. Začněte znovu a lépe
Toto určitě často slyšíte na mnohých konzultacích. Postavíme nový web, vyvineme super eshop. Takže ani takhle nefunguji. Často si lidé nechají vnutit kanón na vrabce a pak nezbývá na investice, které by je skutečně posunuly kupředu. Proto zhodnotíme vaše možnosti a skutečné potřeby. A co víc, na maximum vytěžíme stávající řešení. Proč rušit zaběhnuté a fungující procesy. Naučíme je fungovat lépe.
6. Zápis do 100 katalogů, 1 000 katalogů, 10 000 katalogů
Ne takový marketing nepotřebujete a ani nechtějte. Taměřte se na moderní marketing. Ten dnes musí dávat smysl vám, ale především zákazníkům. Nepostavíte billboard u Prahy když prodáváte v Brně. Tím, že jen zopakujete to co ostatní se neodlišíte. Zapomeňte na metody ctrl+c a ctrl+v, které fungovaly dříve. Každý krok, který společně připravíme bude s návazností na další činnosti a bude šitý na míru.
7. Nikdo neumíme vše
Obchodník se má věnovat obchodu a marketér propagaci. Proto vám poskytnu své komplexní znalosti z online světa. Díky nim pomohu vyčíst a vytěžit relevantní informace z nástrojů nebo zajistit dozor činností. Společně se naučíme připravovat obsah pro dlouhodobé strategie, budeme nastavovat zbožové portály a nastavíme analytiky. Na co nebudeme stačit, na to přizveme specializované kolegy, kteří rozumí svému řemeslu lépe než my.
8. Táhněme za jeden provaz
"Ten umí to a ten zas tohle,...". Ve výsledné fázi naší spolupráce se má role mění více v pozici konzultační a hledáme spíše způsoby, jak zapojit vás a vaše další spolupracovníky. Budete se divit, jak moc dokážete zúročit své znalosti z podnikání zapojením do propagace. Projekt si tak ještě více zamilujete.
Podpůrné a jednorázové služby
Párování prod uktů |
Pokud vlastníte eshop v placeném režimu a narážíte na nedostatek vlastních sil nebo se opakovaně nedaří zajistit spárovanost, mám pro vás řešení. |
Školení |
Potřebujete si rozšířit obzory nebo existuje oblast internetového světa, která vás zajímá a nedaří se najít vhodné školení? Pomohu vám zajistit si náskok před konkurencí. |